december 5., 2010 – 11:24
3 / 2,597

Tegnap reggel a postán:

k: Jó reggelt, ezért a levélért jöttem.
p: Jó reggelt. egy pillanat… meg is van, itt kell aláírni.
k: Köszönöm… szeretném megjegyezni, hogy a héten ez a második levél, amiért be kell jönnöm, pedig otthon voltam.
p: Ezt ne nekem mondja!
k: Hát kinek mondjam?
p: Én benti kézbesítő vagyok, nem kijáró kézbesítő!
k: Nekem Ön a Posta, nem hiszem, hogy tanulmányoznom kellene a Posta belső működését
p: Nekem, mindenesetre hiába mondja, sokan panaszkodnak erre…
k: Dehát nekem Ön jelenleg a személyes kapcsolatom a Postával, ezért mondom Önnek.
p: Ezt a kézbesítők főnökének kellene mondania.
k: Ok, hol találom?
p: Most sehol, mert szombat van. Hétköznap 8-tól…
k: Tehát be kell jönnöm azért, hogy azért reklamáljak, hogy megkapjam a leveleimet?
p: Igen, végül is Önnek van problémája!
k: Igen, dehát nem tetszik megismerni? Én vagyok az ügyfél! Nem lehet, hogy most panaszt teszek?
p: Nem! Ennyi erővel üzenhet rajtam keresztül a miniszterelnöknek is, mert végül is Ő is a főnököm…
k: Ezt most nem mondja komolyan?
p: Nem… de nem tehetek semmit.

Gondolom egy vastagabb leépítéskor pedig jön a szakszervezet, hogy ezt nem lehet megtenni…

3 hozzászólás

  • Andras
    december 6., 2010 — 12:30 | Permalink

    Nálunk ugyanez a helyzet… :-(

  • Laky Norbert
    december 15., 2010 — 6:26 | Permalink

    Elsőre — pár évnyi állami tapasztalattal — még védeni akartam szegény dolgozót aztán elolvastam a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/reklamacio_karterites címen a vonatkozó szabályozást. Bizony itt téged lepattintottak, mégpedig nem is gyengén. :)

    “további információért kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 06-40-46-46-46 telefonszámon vagy e-mailben!(ugyfelszolgalat@posta.hu)”

    Szerintem írj mert talán akkor legközelebb nem kell bemenned.

  • december 15., 2010 — 8:59 | Permalink

    tudod erre én is gondoltam, de be kell valljam, hogy félek a kicsinyes megtorlástól. anno volt már részem ilyenben. panaszom után összehajtogatták, amit nem kellett volna és úgy tömték be a ládába, vagy egyszerűen nem érkezett meg és nem is tudtam.
    A megoldás az lenne, ha szolgáltatót tudnék váltani, de erre nincs lehetőségem, ezért csak itt panaszkodom.

Hozzászólás

Az email címe soha nem jelenik meg máshol. A név és az emailcím megadása kötelező

*
*